Autor | RPG: Divergents | ||
~Shoo Użytkownik |
| ||
Fabuła: Rząd Stanów Zjednoczonych chcąc stworzyć społeczeństwo idealne rozpoczął eksperyment, mający zniwelować cechy, które prowadziły do rozbicia tegoż społeczeństwa. Eksperyment ten polegał na manipulowaniu genami w taki sposób, aby społeczeństwo zostało podzielone na 5 frakcji: Altruizm, Erudycja, Nieustraszoność, Prawość, Serdeczność. Jedynie niezgodni (ukryci wśród innych frakcji) posiadali zdrowe geny. W czasie gdy eksperyment w Chicago upada, w Nowym Yorku Erudyci chcą dołożyć wszelkich starań, aby unicestwić wszystkich Niezgodnych, którzy są odporni na ich manipulację i stanowią dla nich zagrożenie, bowiem widzą wady systemu. Systemu, ponad którym stawiają się Erudyci. Przewodniczący tejże frakcji działa w nocy, atakuje niespodziewanie i w zależności od reakcji ofiary, wie, czy jest ona osobą Niezgodną. Podejrzewa, że do wyeliminowania pozostało pięciu Niezgodnych. Musi się śpieszyć nim inne frakcje zaczną podejrzewać Erudytów o wykorzystywanie swojej władzy do złych czynów i zechcą się zemścić. Cel gry: Zapobiec zamordowaniu wszystkich pięciu Niezgodnych. Zabić aktualnego przywódcę Erudytów. Role: Zależne od frakcji: Przywódca Erudytów - co noc zabija jedną osobę myśląc, że jest ona Niezgodna. Dąży do wyeliminowania wszystkich pięciu Niezgodnych, wtedy wraz ze swoją frakcją wygra i bez przeszkód będzie mógł zmanipulowań inne frakcje, aby objąć nad nimi rządy. Zna tożsamość wszystkich pozostałych Erudytów. Przywódca Bezfrakcyjnych - co noc zabija jedną osobę myśląc, że jest ona Przywódcą Erudytów. Uważa, że to przez niego on i jego ludzie żyją poza systemem jako wyrzutkowie społeczeństwa. Nie liczy się z innym frakcjami, ma im za złe, że nie pomagają Bezfrakcyjnym. Zna tożsamość wszystkich pozostałych Bezfrakcyjnych. Przywódca Nieustraszonych - ze względu na swoją pozycję jego głos liczy się podwójnie. Zna tożsamość wszystkich pozostałych Nieustraszonych. Nie jest poinformowany o tym jakie role posiadają członkowie jego frakcji. Przywódca Altruistów - ze względu na swoją pozycje jego głos liczy się podwójnie. Zna tożsamość wszystkich pozostałych Altruistów. Nie jest poinformowany o tym jakie role posiadają członkowie jego frakcji. Przywódca Serdecznych - ze względu na swoją pozycję jego głos liczy się podwójnie. Zna tożsamość wszystkich pozostałych Serdecznych. Nie jest poinformowany o tym jakie role posiadają członkowie jego frakcji. Przywódca Prawych - ze względu na swoją pozycję jego głos liczy się podwójnie. Zna tożsamość wszystkich pozostałych Prawych. Nie jest poinformowany o tym jakie role posiadają członkowie jego frakcji. Niezależne od frakcji: (niedostępne dla Erudytów i Bezfrakcyjnych) Lekarz - jedyny w mieście nie będący Erudytą. Podczas gry może wskrzesić 4 osoby. Wskrzeszona osoba zostaje przydzielona do frakcji, w której była wcześniej. Nie można wskrzeszać Erudytów i Bezfrakcyjnych. Strażnik nocny - pilnuje miasta razem z jedną, przez siebie wybraną osobą, przez co nie można jej zabić. Piekarz - jako że pracuje w nocy, aby rano dostarczyć świeże pieczywo, wybiera osobę, z którą całą noc piecze chleb i bułki, dając jej alibi w typowaniu dziennym. Karaketa - mistrz walki wśród Nieustraszonych. Nim zostanie zabity zrani zabójcę, który nie będzie zdolny do zabójstwa następnego dnia bądź nocy. Romeo i Julia - kochankowie, którzy nie mogą bez siebie żyć. Gdy umrze jeden, umrze też drugi. Są w tej samej frakcji. Znają się nawzajem. Szpieg - został w swojej frakcji dla rodziny tak naprawdę jest Erudytą. Codziennie może sprawdzić czy dana osoba jest przywódcą Erudytów, jeśli okaże się, że tak, zdradza mu kim jest jego przywódca i zaczyna go kryć. Psychopata - dawno marzy o zabójstwie. W trakcie gry może zabić jedną wybraną osobę, a następnie popełnia samobójstwo. Tylko tak może zginąć. Gdy wcześniej ktoś będzie chciał go zabić on sprawi, że zostanie zabity losowy gracz. Porywacz - porywa nocą 3 osoby podczas całej gry. Tracą one wtedy na jeden dzień możliwość wypowiadania się oraz głosowania. Grupy: Erudyci - znają tożsamość swojego przywódcy, ale nie znają się między sobą. Pomagają mu, kryjąc go. Wśród nich nie ma osoby niezgodnej. Frakcja ludzi inteligentnych, bystrych, z nieprzeciętną umiejętnością wysławiania się. Bezfrakcyjni - znają tożsamość swojego przywódcy, ale nie znają się między sobą. Pomagają mu, kryjąc go. Wśród nich nie ma osoby Niezgodnej. Należą do niej osoby, które nie przeszły nowicjatu w wybranej przez siebie frakcji. Nieustraszeni - znają tożsamość swojego przywódcy, ale nie znają się między sobą. Bronią go przed oskarżeniami innych. Wśród nich jest jedna osoba Niezgodna. Frakcja ludzi odważnych. Ceni się tam nie przemyślane decyzję, w których robi się coś odważnego. Altruiści - znają tożsamość swojego przywódcy, ale nie znają się między sobą. Bronią go przed oskarżeniami innych. Wśród nich są dwie osoby Niezgodne. Członkowie tej frakcji uznają, że czyjeś dobro jest ważniejsze od własnego. Serdeczni - znają tożsamość swojego przywódcy, ale nie znają się między sobą. Bronią go przed oskarżeniami innych. Wśród nich jest jedna osoba Niezgodna. Frakcja osób życzliwych. Wszyscy chodzą uśmiechnięci i są dobrzy wobec siebie. Prawi - znają tożsamość swojego przywódcy, ale nie znają się między sobą. Bronią go przed oskarżeniami innych. Wśród nich jest jedna osoba Niezgodna. Frakcja ludzi uczciwych. Często dochodzi do kłótni, ponieważ wszyscy mówią prawdę mimo, że jest to przykre. Niezgodni - ukryci są w czterech frakcjach. Czyha na nich przywódca Erudytów. Są odporni na manipulację, ponieważ mają zdrowe geny. Zasady: - Nie można nikomu powiedzieć jaką ma się rolę lub zdradzić rolę innego użytkownika. To zniszczy tylko klimat oraz całą grę. Osoby, które tego się dopuszczą, zostaną wykluczone z gry. - Stwórz własną, kreatywną postać. Możesz być bezduszną osobą z zimną krwią lub empatyczną duszyczką. To zależy tylko od Ciebie. Pamiętaj jednak o tym w jakiej jesteś frakcji. - W fazie dnia uczestnicy muszą wytypować osobę, która ma zginąć. Zalicza się to dopiero wtedy, gdy co najmniej połowa z nich odda głosy. Jeżeli tego nie zrobią, będę zmuszona losowo zabić 1 osobę. Jest też druga opcja - jeżeli 2 osoby będą mieć po równo głosów, losowo zostanie zabita jedna z tych osób. - Nie zważajmy na to, że jesteśmy tutaj bardzo dobrze zaprzyjaźnieni - to tylko gra. Niech nikt się nie obraża, że ktoś kogoś wytypował. - Aby gra była ciekawsza, Przywódcy Erudytów i Bezfrakcyjnych powinni kierować się jakimś szyfrem i nie zabijać byle kogo. Wszystko po to, by zostawić po sobie jakiekolwiek ślady. - Wszelki spam typu "chce ktoś chipsa?" będzie usuwany, więc proszę nie spamować. - Wszelkie nieobecności powyżej 2 dni proszę zgłaszać do organizatora (czyli do Shooter). Jeżeli od rozpoczęcia gry osoby ze specjalnymi rolami nie będą wykonywały swojego obowiązku to staną się one zwykłymi uczestnikami, a specjalna rola zostanie rozdana losowo innemu uczestnikowi. - Role będą rozlosowywane losowo (czyli nie można wybierać sobie tego kim chce się być). - Nie chcesz, aby to do jakiej frakcji trafisz było zupełnym przypadkiem? Rozwiąż test: KLIK i prześlij mi wynik w postaci screenu na PW. Nic jednak to nie gwarantuje. - Po skończeniu zgłoszeń role zostaną rozesłane do wszystkich graczy. - Ilość miejsc w grze jest nieograniczona. - W grze istnieją 2 fazy: faza dnia oraz nocy. - Jak to wygląda? Przykładowe gry KLIK, KLIK i KLIK. Fazy w grze: Faza dnia: to typowy dzień, w którym wszyscy walczą: można rozmawiać między sobą, oskarżać niewinne osoby, dyskutować itd. Oczywiście w tym temacie. Nieważne czy informacje o których będziesz mówić będą prawdziwe, czy nie - chodzi tu tylko o to, aby przetrwać i przeżyć za wszelką cenę. Imię osoby, którą się typuje na mordercę, musi być napisane grubymi literami. Inaczej głos się nie liczy. Głosu nie można anulować ani zmienić. W innym przypadku niektórzy głosowaliby "pod wpływem" chwili. Faza nocy: to faza, w której nie można pisać. Wszyscy odpoczywają. Osoby, które mają odpowiednie role wysyłają PW z wytypowanymi osobami do organizatora gry. - Faza dnia trwa od 10:00 do 22:00. - Faza nocy trwa od 22:00 do 10:00. Po fazie nocy następuje podsumowanie nocy - zostaje napisane ogłoszenie, kto zginął i kto uchronił się przed śmiercią. O godzinie 21:45 następuje podsumowywanie głosów. Zajmuje się tym organizator. Zgłoszenia Trwają do 8 lipca 2017 roku, godziny 18. WAŻNE! Grę zaczniemy 9, ale żeby nie było spamu to musicie mieć jakiś trop, toteż 8 lipca między 18 a 21 ci, którzy dostaną rolę specjalną muszą je oddać do 9 rano dnia następnego. Jakiekolwiek pytania proszę zadawać na PW do organizatora. A i jeszcze jedno. Jeśli macie się zgłosić i wykruszyć w trakcie lub w ogóle to nie grać. Skończy się to nie miło, odpowiednia osoba zostanie o tym powiadomiona. Proszę przemyśleć zgłoszenie! Jeśli jednej nocy zginie ostatni Niezgodny i Przywódca Erudytów wygrywa organizator, he he xD. Żeby gra powstała potrzebujemy co najmniej 22 osób. Życzę dobrej zabawy! Powodzenia! Lista zgłoszonych: 1. Speksi 2. Lunaris 3. MrDark 4. Suzanne 5. Nami 6. Stellka 7. Skeni 8. Cattie 9. Lau 10. Kukus 11. Ignis 12. Radi 13. Laeres 14. Bananowa 15. Sophie 16. Crazy Princess 17. Wiktor 18. seraphina 19. Mroczna Icy Edytowane przez Shoo dnia 06-07-2017 12:38 | |||
Autor | RE: RPG: Divergents | ||
~Speksi Użytkownik |
| ||
Gram :> | |||
Autor | RE: RPG: Divergents | ||
*Lunaris Użytkownik |
| ||
Zgłaszam się~ (c) ja
| |||
Autor | RE: RPG: Divergents | ||
~MrDark Użytkownik |
| ||
No ja bym nie grał? Pewnie, że gram | |||
Autor | RE: RPG: Divergents | ||
~Suzanne Użytkownik |
| ||
Zapisuje się!! :D:D:D | |||
Autor | RE: RPG: Divergents | ||
~Nami Użytkownik |
| ||
gram~ | |||
Autor | RE: RPG: Divergents | ||
~Stellka Użytkownik |
| ||
Ja bym nie zagrała? Zgłaszam się Dziękuję, Zuza <3 | |||
Autor | RE: RPG: Divergents | ||
~Skeni Użytkownik |
| ||
Jak to ty wygrasz, Sho?! Nie ma takiej opcji XD Zgłaszam się ~Skeni~ (c) by IcyJus, prezent na osiemnastkę (23.12.16) Zapraszam na: Blog z opowiadaniami Moje Śpiewy Podkłady instrumentalne Wattpad "Detroit: w pogoni za tożsamością" | |||
Autor | RE: RPG: Divergents | ||
~Cattie Użytkownik |
| ||
Aaa, nie spodziewałam się tutaj Niezgodnej :D Podoba mi się dopasowanie ról do frakcji, podziwiam ten pomysł! No i zgłaszam się, co to za RPG bez mojego bezsensownego pisania? :P well, who am I to keep you down? | |||
Autor | RE: RPG: Divergents | ||
~Lau Użytkownik |
| ||
Niezgodna? Ja się piszę! *wooow, akurat czytam tę serię xDD* dA|Wtt | |||
Autor | RE: RPG: Divergents | ||
~Kukus Użytkownik |
| ||
Zgłaszam się xd. | |||
Autor | RE: RPG: Divergents | ||
~Ignis Użytkownik |
| ||
Niezgodni? Wchodzę w to :v Jakieś moje rzeczy: SorceressIgnis(dA), MrsTanato(dA), Moja strona Odwiedź galerię "zgadzania się" Przychodzę tu głównie na dramy | |||
Autor | RE: RPG: Divergents | ||
~Radi Użytkownik |
| ||
No dopisz i mnie. | |||
Autor | RE: RPG: Divergents | ||
~Laeres Użytkownik |
| ||
Laeres dołącza do gry | |||
Autor | RE: RPG: Divergents | ||
~Bananowa Użytkownik |
| ||
Gram | |||
Autor | RE: RPG: Divergents | ||
~Sophie Użytkownik |
| ||
Zgłaszam się :3. | |||
Autor | RE: RPG: Divergents | ||
~Crazy Princess Użytkownik |
| ||
Zgłaszam się :>. | |||
Autor | RE: RPG: Divergents | ||
~Wiktor Użytkownik |
| ||
No dopisuj mnie szybciutko | |||
Autor | RE: RPG: Divergents | ||
~seraphina Użytkownik |
| ||
Ja też :> | |||
Autor | RE: RPG: Divergents | ||
~Mroczna Icy Użytkownik |
| ||
Zapisuje się! Niezgodna życiem 😍 | |||
Skocz do Forum: |
Witajcie na nowej wersji ShoutBox. Wszelkie problemy prosimy zgłaszać do administracji lub bezpośrednio do twórcy - Anagana.
Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać wiadomości.
.